House of Glory

The Ultimate Sapphire

Perihal Lelaki Perempuan

I'm officially X-KYUEM.
sekian mukadimah saya. sungguhpun begitu, hati saya masih tertawan untuk menulis kiriman-kiriman di blog hot ini. ya blog ni hot, ada bantahan?
pelawatnya sudah mencecah empat belas ribu dua ratus enam puluh lima atau 14,265. saja tulis dlm perkataan, biar nampak gempak. gempak kan? *siapalah mahu jadi pewaris*


semenjak dua menjak memiliki sebuah kamera digital secara percuma ini(alhamdulillah), saya semakin gemar mengambil gambar.

satu fakta menarik, 8 daripada 10 gambar yg diambil menggunakan kamera saya bukanlah gambar berwajahkan saya. 2 sahaja milik saya. ini bukti bahawa saya bukan gila kamera.
dan,
9 daripada 10 gambar drpd kamera rakan-rakan saya berwajahkan saya. tiada komen lanjutan.

sekadar mahu menganalisa gambar dibawah. apa pendapat anda?
pendapat saya.
1. perempuan pandai menjimatkan air
2. signboard ini bijak menyentap. saya agak, pereka signboard ini bermulut lancang dan pedas.

2 comments:

oo..blog ni akn diwarisi ke??igtkn mmg yours...before ni sapa??

abaout the pic..hurm..psnan jimatkn air tu utk dua2 laki n pompn sbb board hjau tuh kt tgh2..huhu

 

husna : hei petsis ku!! apa sinis benar pertanyaan kamu?
"ingatkan memang yours?"

ini blog buatan kami2 di p31 untuk house of sapphire.. bukan blog persendirian. klu blog seniri xdenya saya guna nama "sapphire" keh3..

bout the board, tapi ia dipesan lagi sekali untuk lelaki, bukan ntok perempuan.. emphasis orng kata~