House of Glory

The Ultimate Sapphire

Izin Laluan................................

LET'S CELEBRATE!!!!!!!
huahuahua ini adalah post saya yang pertama di blog sapphire ini.... setelah sekian lama, saya berjaya juga menjejak langkah di sini.... dan saya bersama srikandi-srikandi sapphire bertekad untuk bertapak di sini buat selama-lamanya huahuahua.............. wahai saudara2 sapphire, nyah kau dari sini.... (kidding kidding....) Tapi saya di sini bukan setakat untuk men celebrate kedatangan sendiri tapi satu lagi occasion yang mengembirakan hati ini....
Menemui saudari QURRATUL AAAAAAIIIIIINNNNNNNIIIIIII yang berada di chalet sebelah saya ini, SELAMAT HARI JADI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mOga Panjang UmUr , MuRaH rEzEKi................. Cepat Kahwin dapAT aNak, cUcU , cIcit, Piut, MiUt yg kiut kiut belaka.....

siapakah sebenarnya qurratul aini??????? Anda rasa anda tahu??? Hah...Anda tidak Tahu!!!!

QURRATUL AINI:
  • a.k.a que or Q or que haidar....
  • dia bakal information technologist??????hehe IT-ist...wateva u call it...
  • tu yang jadik apetuh yg bdk2 muscom suke panggil tuh... SYU...SYUTECH...SYU.IT... ntah apetah diorg suke bagi name2 pelikpelik sket....tapi muscom tuh..Alhamdulillah....
  • suka kerepek...or suke bagi org makan kerepek...daripada kerepek ubi berlada, kepada kerepek pisang yg hitam2 tu hingga lah ke kerepek ubi pedazzzz.... memang tak pernahlah balek cuti x bawak balik kerepek.... huiks...***wink*** after cuti CNY ???
  • selalu jugak lah demam... bilik die memang banyak air cooling cap gajah tuh... hihi...
Tuje lah kut...Jadik siapa sebenarnya qurratul aini?????
Sebenarnya, saya pun tak tahu ....hihi.... mystery betul akak que kite nih....

Kepada OUR BELOVED QUE......

hAPPY 20th Bday and may Allah bless you !!! love ya always.......... mmmmmuuuuaaaahhhhhhhhhhh xoxoxoxoxoxo....



-ikhlas dari hati, wan nur kapitan....

1 comments:

sapekah srikandi sapphire itu? apakah Ban2 orangnye?